географія 6 клас

20.10.2020р. Градусна сітка на глобусі й карті. Географічні координати.

1. Прочитайте  § 16-17, запишіть у зошит і вивчіть правила: ст.64 та ст. 67.
2. Перегляньте відео.

3. Виконайте письмово Практичну роботу №2 (ст.68)
4. для тих, хто бажає покращити оцінку за практичну роботу №1, виконайте завдання:

Чекаю на виконаний тест до вечора понеділка!!!!
Навчаємося дистанційно!!!

25.05.2020р., 27.05.2020р.  Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів.

1. Чи знаєте ви, чому на вулицях європейських міст стоїть по кілька різних сміттєвих контейнерів? Чому важливо розділяти сміття?
2. Користуючись словником, дізнайтеся, що означають слова утилізація і рециклінг. Використайте ці слова як ключові для пошуку в Інтернеті способів переробки побутових відходів.
3. Що означає значок побутових відходів?
 Як таке маркування пов'язане з утилізацією
4.
Майбутнє навколишнього середовища — це ваше майбутнє. Сьогодні в кожного з вас є можливість висловити свою думку щодо можливих шляхів вирішення цієї проблеми.
 Зробіть невелику презентацію (4-6 слайдів) на тему «Відходи – в доходи»., надішліть на пошту  galaida.tanya74@gmail.com.

20.05.2020р. Забруднення довкілля та його охорона.

1. Опрацюйте § 62.

18.05.2020р. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті світу.

1. Опрацюйте § 61.
2. Додатково перегляньте відео-фрагменти:
3. Закінчіть речення.
А) Політична карта світу – це …
Б) Найбільшою за площею державою світу є …
В) Найбільшою за кількістю населення державою світу є …
Г) Україна межує із … країнами.
4. Виконайте практичну роботу:

13.05.2020р.Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ «Планета людей» і ознайомимося з новою темою:

"Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі. Людські раси".

1. Опрацюйте § 59,60.  Перегляньте відео.
2. Користуючись прочитаним у підручнику матеріалом та переглянутим відео, дайте відповіді на запитання:
· Яка кількість населення на Землі нині? Чому населення зростає так стрімко? 
· Які причини нерівномірного розміщення населення на Землі? Які території Землі найбільш гусозаселені? 
· Випишіть , де виникли перші осередки людської цивілізації та незаселені і донині території.
 · Випишіть формулу обчислення густоти населення. Яка середня густота населення в світі, в Україні? 
3. Перегляньте презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-naselennya-zemli-lyudski-rasi-177315.html і доповніть таблицю

4. За якими ознаками виділяють групи людей, що називають народами?
5. Скільки приблизно народів нараховують на земній кулі? Випишіть найчисельніші народи світу.
6. За текстом підручника ознайомтеся з особливостями їх традицій, одягу, стравами … . Культурні традиції яких народів світу вам особливо подобаються?
7. Граючись – навчаюсь. За поданими нижче посиланнями, закріпіть знання про населення Землі і людські раси:
https://learningapps.org/12098326
https://learningapps.org/5868056

06.05.2020р.

04.05.2020р. Природні зони Землі. 

1. Опрацюйте параграф підручника 58, продивіться презентацію.
2. За текстом підручника, переглянутою презентацією, складіть таблицю (таблиця додається):
3. "Граючись – навчаюсь"
Перевірте свої знання про природні зони:

Посилання 1 - Природні зони. Знайди пару.
Посилання 2.

29.04.2020р.  Географічна оболонка.

1. Опрацюйте параграф підручника 57, перегляньте відео

2. Випишіть у зошит поняття «географічна оболонка».
3. Користуючись малюнком 265 підручника, визначте межі географічної оболонки і доповніть речення:     Верхня межа географічної оболонки знаходиться в …, на висоті … км, а нижня – в … на глибині … км. Оболонку … включає повністю. Отже, товщина географічної оболонки складає приблизно … км. 
4. За текстом підручника та переглянутим відео, заповніть таблицю: 
Закономірності географічної оболонки
1) Закономірність (1., 2., 3.)
2) У чому виявляється
3) Чим обумовлена
4) Приклади
5. Перевірте свої знання за посиланнями:  Посилання  
27.04.2020р. 
Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми продовжуємо навчатися в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою
Природні комплекси (ландшафти) як наслідок
 взаємозв’язків компонентів природи.
1. Опрацюйте параграф підручника 56, перегляньте відео.
2. Випишіть у зошит, що означає поняття «природний комплекс».
Як по-іншому ще називають природні комплекси? Що означає в перекладі це поняття?
3. Розшифруйте закодований у QR – коді вислів. Як ви його розумієте?

Успіхів вам у роботі! Сподіваюся, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 
22.04.2020р. Грунти.

1. Опрацюйте § 55.
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео, та запишіть у зошит головне (ст. 220).

15.04.2020р. Біосфера.
1. Опрацюйте § 54
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 216).
3. Вивчити правила.

13.04. 2020р. Підсумкова робота.
Кількість балів
оцінка
Розгорнута відповідь на останні 2 питання
12
45-52
9
36-44
8
31-35
7
26-30
6
21-25
5
16-20
4
11-15
3
6-10
2
1-5
1

Правильна розгорнута відповідь на останні питання дає можливість отримати 12 балів за роботу.




08.04.2020р. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні й мінеральні води. Значення вод суходолу для природи і людини.
1. Опрацюйте § 53
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 210).
3. 13.04.2020 пишемо контрольну роботу!

  06.04.2020р. Льодовики. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.
1. Опрацюцте § 52
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 206).



25.03.2020р. Болота. Штучні водойми і водотоки.
1. Опрацюйте параграф 50
2. Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
3. Заповніть таблицю
Типи боліт
Розташування
Живлення
Органічний світ














1. Опрацюйте параграф 51
2. Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».
3. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці
Значення каналів
Значення водосховищ
Значення ставків









 4. Які штучні водойми є у вашій місцевості? Як їх використовують?


23.03. 2020р.

1. Виконуємо тест 

2. Опрацьовуємо § 49 Озера, їх різноманітність, записати в зошит головне(ст.195),

3. Запис. Тор-5 найглибших  а потім найбільших за S озер.






16.03. Води суходолу - поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу.


Д/з: вивч.§47, вивчити правила.

18.03. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.


Д/з: вивч.§48, завд.6 на стор.191(усно)

Немає коментарів:

Дописати коментар