20.10.2020р. Градусна сітка на глобусі й карті. Географічні координати.
1. Прочитайте § 16-17, запишіть у зошит і вивчіть правила: ст.64 та ст. 67.
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте письмово Практичну роботу №2 (ст.68)
4. для тих, хто бажає покращити оцінку за практичну роботу №1, виконайте завдання:
Чекаю на виконаний тест до вечора понеділка!!!!
Навчаємося дистанційно!!!
25.05.2020р., 27.05.2020р. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів.
1. Чи знаєте ви, чому на вулицях європейських міст стоїть по кілька різних сміттєвих контейнерів? Чому важливо розділяти сміття?2. Користуючись словником, дізнайтеся, що означають слова утилізація і рециклінг. Використайте ці слова як ключові для пошуку в Інтернеті способів переробки побутових відходів.
3. Що означає значок побутових відходів?
Як таке маркування пов'язане з утилізацією
4.Майбутнє навколишнього середовища — це ваше майбутнє. Сьогодні в кожного з вас є можливість висловити свою думку щодо можливих шляхів вирішення цієї проблеми.
4.Майбутнє навколишнього середовища — це ваше майбутнє. Сьогодні в кожного з вас є можливість висловити свою думку щодо можливих шляхів вирішення цієї проблеми.
Зробіть невелику презентацію (4-6 слайдів) на тему «Відходи – в доходи»., надішліть на пошту galaida.tanya74@gmail.com.
20.05.2020р. Забруднення довкілля та його охорона.
1. Опрацюйте § 62.
18.05.2020р. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті світу.
1. Опрацюйте § 61.
2. Додатково перегляньте відео-фрагменти:
3. Закінчіть речення.
А) Політична карта світу – це …
Б) Найбільшою за площею державою світу є …
В) Найбільшою за кількістю населення державою світу є …
Г) Україна межує із … країнами.
А) Політична карта світу – це …
Б) Найбільшою за площею державою світу є …
В) Найбільшою за кількістю населення державою світу є …
Г) Україна межує із … країнами.
4. Виконайте практичну роботу:
4. За якими ознаками виділяють групи людей, що називають народами? 13.05.2020р.Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ «Планета людей» і ознайомимося з новою темою:
"Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі. Людські раси".
1. Опрацюйте § 59,60. Перегляньте відео.
2. Користуючись прочитаним у підручнику матеріалом та переглянутим відео, дайте відповіді на запитання:
· Яка кількість населення на Землі нині? Чому населення зростає так стрімко?
· Які причини нерівномірного розміщення населення на Землі? Які території Землі найбільш гусозаселені?
· Випишіть , де виникли перші осередки людської цивілізації та незаселені і донині території.
· Випишіть формулу обчислення густоти населення. Яка середня густота населення в світі, в Україні?
3. Перегляньте презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-naselennya-zemli-lyudski-rasi-177315.html і доповніть таблицю
2. Користуючись прочитаним у підручнику матеріалом та переглянутим відео, дайте відповіді на запитання:
· Яка кількість населення на Землі нині? Чому населення зростає так стрімко?
· Які причини нерівномірного розміщення населення на Землі? Які території Землі найбільш гусозаселені?
· Випишіть , де виникли перші осередки людської цивілізації та незаселені і донині території.
· Випишіть формулу обчислення густоти населення. Яка середня густота населення в світі, в Україні?
3. Перегляньте презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-naselennya-zemli-lyudski-rasi-177315.html і доповніть таблицю
5. Скільки приблизно народів нараховують на земній кулі? Випишіть найчисельніші народи світу.
6. За текстом підручника ознайомтеся з особливостями їх традицій, одягу, стравами … . Культурні традиції яких народів світу вам особливо подобаються?
7. Граючись – навчаюсь. За поданими нижче посиланнями, закріпіть знання про населення Землі і людські раси:
https://learningapps.org/12098326
https://learningapps.org/5868056
06.05.2020р.
04.05.2020р. Природні зони Землі.
1. Опрацюйте параграф підручника 58, продивіться презентацію.
3. "Граючись – навчаюсь"
Перевірте свої знання про природні зони:
Посилання 1 - Природні зони. Знайди пару.
Посилання 2.
29.04.2020р. Географічна оболонка.
1. Опрацюйте параграф підручника 57, перегляньте відео
2. Випишіть у зошит поняття «географічна оболонка».
3. Користуючись малюнком 265 підручника, визначте межі географічної оболонки і доповніть речення: Верхня межа географічної оболонки знаходиться в …, на висоті … км, а нижня – в … на глибині … км. Оболонку … включає повністю. Отже, товщина географічної оболонки складає приблизно … км.
4. За текстом підручника та переглянутим відео, заповніть таблицю:
Закономірності географічної оболонки1) Закономірність (1., 2., 3.)
2) У чому виявляється
3) Чим обумовлена
4) Приклади
27.04.2020р.
Доброго дня, шестикласники! Оскільки карантин продовжується,
то ми продовжуємо навчатися в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою
Природні
комплекси (ландшафти) як наслідок
взаємозв’язків компонентів природи.
1. Опрацюйте параграф
підручника 56, перегляньте відео.
2.
Випишіть у зошит, що означає поняття «природний комплекс».
3. Розшифруйте закодований у QR –
коді вислів. Як ви його розумієте?
Успіхів вам у роботі! Сподіваюся, що ви
отримали нові знання і задоволення від такої роботи!
22.04.2020р. Грунти.
1. Опрацюйте § 55.
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео, та запишіть у зошит головне (ст. 220).
1. Опрацюйте § 54
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 216).
3. Вивчити правила.
Кількість балів
|
оцінка
|
Розгорнута відповідь на останні 2 питання
| 12 |
45-52
|
9
|
36-44
|
8
|
31-35
|
7
|
26-30
|
6
|
21-25
|
5
|
16-20
|
4
|
11-15
|
3
|
6-10
|
2
|
1-5
|
1
|
08.04.2020р. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні й мінеральні води. Значення вод суходолу для природи і людини.
1. Опрацюйте § 53
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 210).
3. 13.04.2020 пишемо контрольну роботу!
06.04.2020р. Льодовики. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 210).
3. 13.04.2020 пишемо контрольну роботу!
06.04.2020р. Льодовики. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.
1. Опрацюцте § 52
2. Закріпіть прочитане переглянувши відео та запишіть у зошит головне (ст. 206).
25.03.2020р. Болота. Штучні водойми і водотоки.
1. Опрацюйте
параграф 50
2. Дайте визначення
поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
3. Заповніть таблицю
Типи боліт
|
Розташування
|
Живлення
|
Органічний світ
|
1. Опрацюйте параграф 51.
2. Випишіть у зошити і
запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».
3. Розкрийте значення
водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці
Значення каналів
|
Значення водосховищ
|
Значення ставків
|
4. Які штучні
водойми є у вашій місцевості? Як їх використовують?
23.03. 2020р.
1. Виконуємо тест
2. Опрацьовуємо § 49 Озера, їх різноманітність, записати в зошит головне(ст.195),
3. Запис. Тор-5 найглибших а потім найбільших за S озер.
3. Запис. Тор-5 найглибших а потім найбільших за S озер.
16.03. Води суходолу - поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу.
Д/з: вивч.§47, вивчити правила.
18.03. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.
Д/з: вивч.§48, завд.6 на стор.191(усно)
Немає коментарів:
Дописати коментар